dimarts, 27 de setembre de 2011

Eines Google - Google DOCS (iGoogle) (2)

Presentam una eina de Google què ens ajudarà a compartir documents amb diversitat d'usuaris, visualitzar-lo, editar-lo simultàniament de forma asincrònica.

Pot resultar una eina ideal per la tasca docent com per exemple: coordinacions, revisions conjuntes, disseny de projectes, memòries d'activitats etc...

Com se pot compartir un document amb Google DOCS?

Necessitam un compte Gmail, el qual ja disposam i tenim actiu.

Un cop hem entrat, ens situam a la barra superior esquerra i pitjam DOCS

Pujam un fitxer amb l'ajuda del menú situat a l'esquerra i un cop pujat, a la dreta tindrem una casella on posa "comparteix", en un principi només serà visible per nosaltres, però podem afegir tantes direccions gmail com sigui necessàries per treballar un mateix document entre diversos usuaris.

Alguns casos  on s'utilitza actualment Google DOCS al centre:

.- Disseny d'unitat de cicle (3r cicle): 4 mestres comparteixen un mateix document, cada mestre escriu en un color diferent per distingir les seves aportacions fins conformar un document final d'unitat de cicle.

.- Aprovació d'items d'ACI entre tutora i ACI: Revisió conjunta d'items.

.- Lectura d'actes de cicle.


.- Documents compartits des de la direcció del centre amb la resta d'usuaris docents.

.- Històric i estat actual d'incidències TIC

Avís important!: Com a petita pràctica pels companys que no coneixen Google DOCS pitjau a la pestanyeta de DOCS al vostre compte Gmail i trobareu disponible un document compartit anomenat "Històric i estat actual d'incidències TIC", amb l'objectiu de que tothom pugui estar assabentat de l'estat de la seva incidència ,només en consultar aquest document a Google DOCS.

Gràcies!

Més info:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada